loading...
پنجره
فرشاد بازدید : 214 یکشنبه 28 تیر 1394 نظرات (0)
بيک‌‌زاده: بازيکن استقلال هستم

خلاصه اي از مطلب :




ادامه اين مطلب : بيک‌‌زاده: بازيکن استقلال هستم


10,800 results
  1. اخبار فوتبال » بيک‌زاده: من را به حاشيه نبريد

    www.esteghlali.com/dignews/display_article/id_146696/-----

    هاشم بيک زاده بازيکن با تجربه استقلال از ... هاشم بيک زاده بازيکن با ... ملي هستم و هيچ ...

  2. آخرين اخبار باشگاه استقلال

    mosi-reallove.blogfa.com/9202.aspx

    ... فقط از دو يا سه بازيکن در موفقيت استقلال اسم ... در ارتباط هستم. ... بيک‌زاده محبوب ...

  3. بيک‌زاده: براي موفقيت زمان داريم | وبلاگ 24

    weblog24.com/weblog/fooutbaaleaabi/962327

    هاشم بيک زاده بازيکن محبوب تيم ملي ايران و استقلال بعد از جام ... و مطمئن هستم که با وجود ...

  4. استقلال تهران - esteghlal tehran

    www.esteghlal-tehran.blogfa.com

    بيک‌زاده به استقلال ... بازيکن سال‌هاي دور ... من مديرعامل استقلال هستم و تا به امروز هيچ ...

  5. بيك‌زاده: در ليست مظلومي هستم اما حضورم در استقلال قطعي ...

    www.varzesh3.com/news/46174/11-16

    هاشم بيک زاده که امروز ... براي فصل آينده بازيکن آزاد هستم و ... براي حضور در استقلال صحبت ...

  6. آخرين اخبار باشگاه استقلال از زبان فتح‌الله‌زاده

    www.navad.net/NewsContent.aspx?NewsID=59845

    ... انجام مراحل ديگر آن هستم. ... بيک‌زاده بعد از ... بازيکنان استقلال بازيکن صباي قم ...

  7. آخرين اخبار باشگاه استقلال

    www.mosi-reallove.blogfa.com

    ... من 20 سال و اندي است که با اين تماشاگران در ارتباط هستم. ... بيک‌زاده ... بازيکن استقلال ...

  8. دانلود تمام گلهاي استقلال - فوتبال

    football.b19.ir/post/دانلود-تمام-گلهاي-استقلال

    انجمن هواداران تيم استقلال ... نشده ايم بيک زاده بازيکن فني و ... من محمدرضا هستم ...

  9. به حضور استيماچ در استقلال خوشبين هستم

    navad.net/Newscontent.aspx?NewsID=121466

    ... نرود حضور بيک‌زاده در ... در استقلال خوشبين هستم و به دنبال ... درجذب بازيکن در کنار ...

  10. بازيکن برزيلي به استقلال باز مي گردد؟!

    www.khorasannews.com/OnlineNews.aspx?category=All&newsid=1209194

    بازيکن برزيلي به استقلال باز ... در برزيل هستم امير قلعه ... هاشم بيک‌زاده و خسرو حيدري ...

  11. "بازيکن پيشين استقلال" ممنوع الخروج شد

    www.khorasannews.com/OnlineNews.aspx?newsid=1759716&category=

    "بازيکن پيشين استقلال" ممنوع الخروج شد ...

  12. FC Esteghlal tehran-iran | Facebook

    https://www.facebook.com/pages/FC-Esteghlal-tehran-iran/...

    To connect with FC Esteghlal tehran-iran, sign up for Facebook today. Sign Up Log In. FC Esteghlal tehran-iran

  13. آذر 1392 - اسـتــقـــــلال - Blogfa

    mehran-zabeti.blogfa.com/1392/09

    ... گل دقيقه 81 هاشم بيک‌زاده با ... 4 بازيکن استقلال و ... چون ديگر بازيکن استقلال هستم.

  14. اسمالينگ:من سريعترين بازيکن يونايتد هستم

    akhbarma.ir/NR.aspx?id=372846

    اسمالينگ سريعترين بازيکن يونايتد هستم . ... حضور بيک‌زاده و صادقي ... باشگاه استقلال به ...

  15. اسـتــقـــــلال - اسـتــقـــــلال

    mehran-zabeti.blogfa.com/tag/اسـتــقـــــلال?p=2

    اميدوارم بتوانيم بازي را ببريم چون ديگر بازيکن استقلال هستم. ... منتظري، هاشم بيک‌زاده ...

  16. اخبار نقل و انتقالات استقلال در فصل 92/93

    2saadat2.rozblog.com/cat/196

    استقلال يک بازيکن ... از باشگاه استقلال نيز ايمان مبعلي، هاشم بيک زاده ... من مخلص همه هستم ...

  17. کلوپ هواداران استقلال(تاج)

    www.justfh.blogfa.com

    ... و ضربه سر اين بازيکن گل دوم استقلال ... بيک‌زاده) ... آوري مدارک هستم و به زودي ...

  18. اس اس قهرمان

    ss-e-ghahreman.blogfa.com

    من هنوز هم بازيکن استقلال هستم مگر اينکه کسي به من ... * هاشم بيک‌زاده، احمد جمشيديان و کبه ...

  19. اس اسي ها | SSIHA - بازيــــکنان اســـتقلال

    ssiha.blogfa.com/category/2?p=2

    ... عمران‌زاده و بيک‌زاده ... «اين حرف را به اين خاطر نمي زنم که بازيکن استقلال هستم ولي ...

  20. بيک‌زاده و صادقي در آستانه جدايي از استقلال

    www.4varzesh.com/default.aspx?newsid=17ea8dc6-67f4-4459-b8bb...

    دو بازيکن تيم فوتبال استقلال در ... استقلال موفق به حفظ خسرو حيدري ... مشتاق کار با بنيتس هستم.

  21. بارسايي ها و استقلالي ها - استقلال

    barcavaesteghlal.blogfa.com/category/3

    به گزارش فوتبال آنلاين در حاشيه تمرين روز گذشته تيم استقلال ... بيک‌ زاده ... بازيکن نمي‌شود ...

  22. اس اسي ها | SSIHA - گـــل هاي اســـتقلال

    ssiha.blogfa.com/category/6

    ... گـــل هاي اســـتقلال ... از بازي از اين بازيکن عذرخواهي کرده ... و بيک‌زاده قطعاً در ...

  23. پيشنهاد استقلال، پرسپوليس و تراکتور به مجيدي | sos ...

    www.sos-champion.com/53921/news-column/پيشنهاد...

    ... نمي‌توانم بگويم بازيکني ميلياردي هستم; ... استقلال فردا ... سپاهان با بهترين بازيکن ...

  24. هواداران جدگال استقلال - جديدترين اخبار باشگاه استقلال

    www.ssdl.blogfa.com/category/6

    ... من از عملکردم در استقلال از لحاظ فوتبالي راضي هستم ... بازيکن استقلال ... بيک زاده ...

  25. تيتر آخرين اخبار نقل و انتقالات فوتبال در سال 1392 - سايت ...

    www.tabnak.ir/fa/news/329998/??A??™? ??A???A±-?...

    بازيکن تيم اميد استقلال به راه‌آهن ... بيک‌زاده از فردا در ... صد در صد بازيکن سپاهان هستم.

  26. ESTEGHLAL

    ss1324.blogfa.com

    اعلام 18 بازيکن استقلال ... عمران زاده، هاشم بيک زاده، عليرضا واحدي ... اينجا هستم.

  27. ليست خريد استقلال براي فصل 92/93

    2saadat2.rozblog.com/cat/198

    ... بيک زاده ... اين بازيکن مدنظر ... همان طور که گفتم اول منتظر استقلال هستم و وقتي خيالم ...

  28. کرار:بازيکن حرفه اي هستم و هر شماره آي که دوست داشته باشم ...

    www.bestofday.ir/text-201507161918296140
    • Rating: 5/5 ·
    • 2 reviews

    ... بازيکن حرفه اي هستم و هر شماره ... استقلال گفت:باب ... traktorfans.ir/page.html بيک‌زاده از فردا ...

  29. حسن‌زاده‌: استقلال را سرکار نمي گذارم

    akhbarma.ir/NR.aspx?id=346107

    ... شد اما اين بازيکن با ذوب ... پايبند هستم اول بايد ... بيک‌زاده به استقلال براي ...

  30. نود - برخورد بيک زاده با طارمي در تمرين تيم ملي + عکس ...

    sahebkhabar.ir/news/5596420/برخورد-بيک-زاده-با...عکس

    يکي از صحنه هاي عجيب تمرين جمعه تيم ملي بود، برخورد هاشم بيک زاده با مهدي طارمي بود ... استقلال;

  31. jahannews.com

    jahannews.com/getjhmeh.uqemyzsffu.html

    با ابلاغ هيأت مديره استقلال ... هستم و با اين ... بيک زاده ديگر بازيکن استقلال ...

  32. دانلود نرم افزار?

    awanews.ir

    ... و اعلام کرد که اين بازيکن ... بيک زاده شايعه بزرگ ... سابق استقلال فاش کرد ...

  33. استقلال قهرمان ?

    naserkhanhejazi.blogfa.com/9201.aspx

    *جواد نکونام و هاشم بيک‌زاده دو بازيکني که ... هستم. اين ... حريف تعادل بازيکن استقلال را ...

  34. هواداران استقلال و رئال مادريد

    alijb10.blogfa.com

    ?هستــــــــم ... فرود آمد و ضربه سر اين بازيکن گل دوم استقلال را ... هاشم‌ بيک‌زاده) ...

  35. اخبار آبي پوشان تهران و لندن ...........

    www.chss.blogfa.com

    ديدار استقلال و ... و من بر اين باور هستم که بازيهاي ... بيک زاده بازيکن تيم ...

  36. استـــــقلال قهـــرمــــــان : ... - ترکيبـــــ کامــــل ...

    cloob-esteghlal.blogfa.com/category/7/ترکيبـــــ...

    ... ساموئل 3 ،‌ بيک‌زاده 16 ، صادقي 4 ... دو بازيکن جديد استقلال ... مشهـــد هستـــم ...

  37. وبلاگ هواداران استقلال - مطلب استقلالي

    tehransorakh.blogfa.com/category/3

    ... حمودي، هاشم بيک‌زاده، جواد ... سر کار هستم. ... استقلال با 21 بازيکن به اردوي شبانه ...

  38. سوت پايان

    afarineshdaily.ir/afarinesh/News.aspx?NID=136824

    ... گردم.هاشم بيک زاده که ديروز به ... استقلال هستم تا با ... و بازيکن فعلي ...

  39. هاشم بيک زاده از استقلال جدا شد

    feedkhoon.rozblog.com/post/32457

    ... اينکه عنوان شده شش هفته بيرون از گود هستم ... بازيکن زماني که ... بيک زاده قطعا از استقلال ...

  40. تدبير - آندو: مشکل استقلال مربي است نه بازيکــن

    www.tadbirkhabar.com/news/sport/70898

    اين بازيکن که در تراکتور به ... بنده جادوگر هستم که چنين ... دوم استقلال، بيک‌زاده در ...

  41. تـــاج آسـيا " اســتقلال

    tajeasia1945.blogfa.com

    ... که در استقلال هستم و ... تا اين بازيکن براي بار ... هاشم بيک‌زاده، خسرو ...

  42. شاهرخ بياني: استقلال به مجيدي نياز داشت

    www.asriran.com/fa/...استقلال-به-مجيدي-نياز-داشت

    ... از تصميم فرهاد مجيدي در شوک هستم و ... او بازيکن ... کاپيتان استقلال است، به ...

  43. اخبار فوتبال » تازه ترين خبرها از حواشي دربي پايتخت

    www.esteghlali.com/dignews/display_article/id_4213/------

    هاشم بيک زاده در ... از غيبت اين بازيکن ناراحت هستم. ... با تيم استقلال هستم و ...

  44. کهکشاني ها - استقلال تهران

    kianfootball.blogfa.com/category/60

    کهکشاني ها - استقلال تهران - - کهکشاني ... با سلام. کيان ريحاني هستم 17 ساله از مهاباد.

  45. کهکشاني ها - استقلال

    www.kianfootball.blogfa.com/tag/استقلال

    کيان ريحاني هستم 17 ساله از مهاباد. با تشکر از شما که وبلاگ منو انتخاب کرديد. ... استقلال ...

  46. استقلال ستاره اسيـــــــــا•••

    www.mohmd77.blogfa.com

    •••استقلال ستاره ... عاشقت هستم و ... غلام‌نژاد، هاشم بيک‌زاده، جواد نکونام ...

  47. زنده باد استقلال -رئال -رونالدو

    www.alishz2.blogfa.com

    زنده باد استقلال ... ازبک‌ها براي بازي با کره جنوبي مي‌توانند روي چند بازيکن ... بيک‌زاده ...

  48. پسر خاص - استقلال تهران

    kian-reyhani.blogfa.com/category/129

    ... استقلال تهران ... اين بازيکن صبح امروز پس از ملاقات با معاون ورزشي باشگاه ... بيک‌زاده ...

  49. بازيکني که استقلال دنبال جذب آنهاست | فيدکو

    varzeshha-news.feedco.ir/page-492848.html

    مديربرنامه هاي هاشم بيک زاده ... در خصوص وضعيت اين بازيکن به ... اين هستم که اين ... استقلال ...

  50. بازيکني که استقلال دنبال جذب آنهاست | B4Y

    varzeshha-news.b4y.ir/page-540610.html

    مديربرنامه هاي هاشم بيک زاده ... در خصوص وضعيت اين بازيکن به ... اين هستم که اين ... استقلال ...

    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  1. فراموشی رمز عبور؟
  2. آرشیو
    آمار سایت
  3. کل مطالب : 1315
  4. کل نظرات : 0
  5. افراد آنلاین : 9
  6. تعداد اعضا : 0
  7. آی پی امروز : 14
  8. آی پی دیروز : 78
  9. بازدید امروز : 23
  10. باردید دیروز : 124
  11. گوگل امروز : 0
  12. گوگل دیروز : 0
  13. بازدید هفته : 436
  14. بازدید ماه : 436
  15. بازدید سال : 27,110
  16. بازدید کلی : 686,916